אטיפוגרפי

fontface from atipo on Vimeo.

האתי והאסתטי בסטודיו מולטי
דיסציפלינרי

את סטודיו אטיפו (Atipo) הכרנו ב"מציירים מילים", התערוכה המצוינת שאצרה עדה רוטנברג בשבוע האיור 2014. סטודיו מולטי-דיסציפלינרי קטן – כך מעידים עליו שותפיו ראול גרסיה דל פומאר ואיסמאל גונזלס מעיר הנמל חיחון שבצפון ספרד. הסטודיו הוקם בראשית 2010 מתוך רצון להציע פתרונות גרפיים הנשענים לפני הכל על רעיון, ורק אחר כך על אסתטיקה. מאז הם זוכים מדי שנה בפרסי אגודת המעצבים הגרפיים הספרדית, וב-2012 זכו אף ב-European Design Awards.

Fontface – מחווה שיזמו למעצביהם של ארבעה פונטים – הזניקה אותם לתודעה בינלאומית. הפונטים Caslon Italic, Clarendon Bold,  Carousel Medium, ו-Helvetica Bold צוירו על פניהן של ארבע נשים, והחיבור בין הבעות הפנים, מחוות הראש והטקסט הונצח בסדרת פוסטרים ובסרטון מייקינג-אוף.

סרטונים מלווים רבים מהקמפיינים של אטיפו, למשל זה שליווה את האייקונים שהוסיפו לפני שנתיים למשפחת בריול, הפונט השמנמן והעגלגל שעיצבו, או הקמפיין החדש לחברת סרטי האונליין MUBI. היוזמה הטרייה ביותר שלהם היא meikme, פרויקט שהסטודיו שותף לו ומציע לילדים אפליקציות המבוססות על סיפורים שריגשו את דל פומאר, גונזלס ושותפיהם.

דרך "מייקמי" הם מבקשים להציג אופנים חדשים שיאפשרו לנו לחלוק עם הקטנים את העולם שלנו – הסיפורים שאהבנו, הגיבורים שקנו את לבנו.

האפליקציה הראשונה, The Journey of Alvin, מבוססת על הסרט "סיפור פשוט" של דייוויד לינ'ץ, שגיבורו, אלווין סטרייט, הוא קשיש אמריקאי שיוצא למסע של 600 ק"מ על מכסחת הדשא הביתית שלו במטרה לבקר את אחיו, שעמו לא החליף מילה שנים רבות. את "המסע של אלווין" אפשר לקנות בחנויות המקוונות של אפל, גוגל ואמזון תמורת 12.80 שקלים. bariol icons from atipo on Vimeo. mubi & picturehouse trailer from atipo on Vimeo. The Journey of Alvin trailer from atipo on Vimeo.

לארכיון הניוזלטרים

קבלו את כל העדכונים החמים ישירות למייל עם Redesign Update