פס רחב

Annebet Philips

Annebet Philips

פסי פיליפס

אנבט פיליפס אוהבת פסים, וכן, היא עיצבה כיסא, ספה, שולחן וגם גוף תאורה מפוספסים. אמנם היא סיימה את לימודיה (תואר שני בהצטיינות יתרה) במדע והנדסת עיצוב תעשייתי באוניברסיטה הטכנולוגית של דלפט כבר ב-2007, אבל רק לפני שנתיים הקימה סטודיו משלה, והשיקה אותו במתחם ונטורה למברטה בשבוע העיצוב של מילנו. עד אז נתנה שירותי עיצוב בתחומי עיצוב המוצר, עיצוב אופנה ועיצוב קונספט, בין היתר למותגים כמו Gsus וטומי הילפיגר. את מחקר התזה שלה עשתה בתחום הטקסטילים הפוטוניים, כשהיא מתמחה במעבדות המחקר של חברת פיליפס.

השימוש באלמנטים גרפיים ונימת ההומור בולטים כבר במבט ראשון. בהמשך מתגלים המשחקיות והתחכום שבעיצוב הרהיטים. בשבוע העיצוב ההולנדי האחרון הציגה את T-Chair, סדרת כיסאות עץ המחברת בין הצורות הארכיטיפיות של כיסא וטי שירט.

בסדרה ארבעה כיסאות מפוספסים, ואחד – I Love Chairs – שהוא טייק אוף על הלוגו המיתולוגי שעיצב מילטון גלייזר האמריקאי ב-1977 כחלק מקמפיין המיתוג לעיר ניו יורק.

עבודה מפוספסת אחרת, אחת הראשונות של פיליפס, היא סדרת מנורות הבד ?I like it. What is it. המנורות הארוכות והרכות מזמינות את בעליהן לאינטראקציה, שכן הן מאפשרות משחק יצירתי ומשתנה בעיצוב צורתן.  Chair or Charity הוא כיסא עץ קלאסי שהולבש בשמלה פסים סרוגה, והספה Couch on Canvas, שתיכנס בקרוב לאוסף הרהיטים של דרוך, נראית אולי כמו ציור של ספה, אבל היא ספת ספוג, שכריותיה לא סודרו באקראי כפי שאפשר אולי לחשוב, אלא הן חלק מיציקת הספוג עצמה. הריפוד אגב נשלף וניתן לניקוי.

Bugie Table היא סדרת שולחנות שרגליהם הארוכות, כך נראה, מייצבות אותם לא רק מתחת למשטח השולחן אלא גם מעליו. למעשה מדובר במשחק מתעתע בין הרגליים לבין פמוטים מגנטיים זהים להן בצורתם. המגנטיות מאפשרת להצמיד את הפמוטים בדייקנות למיקום רגלי השולחן, אבל היא ממש לא מחייבת לעשות כך. כמו הספה, גם השולחן נרכש כחלק מקולקציה של יצרנית רהיטים ממוסדת, הפעם מדובר ב-MOGG האיטלקית.

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

Annebet Philips

לארכיון הניוזלטרים

קבלו את כל העדכונים החמים ישירות למייל עם Redesign Update